lol dergisi

First Riot Post
12345678 ... 9
Comment below rating threshold, click here to show it.

oUzry59legeds

Junior Member

27-12-13, 19:18

ya kipada varmıdır acaba


Comment below rating threshold, click here to show it.

oUzry59legeds

Junior Member

27-12-13, 19:18

nerede bulabilirim kipada veya migrosta varmıdır bi yardımcı olurmusunuz


Comment below rating threshold, click here to show it.

AlwaysBaby Up

Junior Member

27-12-13, 20:34

beyler http://oyungezer.com.tr/haber/36080-...atis-bayiileri burda illere göre nerde satılacağı yazıyor burdan yararlanabılırsınız


Comment below rating threshold, click here to show it.

KFL Hellscream

Senior Member

27-12-13, 20:47

beyler kuşadasındayım kipa da epey var isteyene adresine teslim yollarım dergi fiyatı 10 + komisyon 20 + kargo bilmiyorum nereye gidicek varmı istek xD


Comment below rating threshold, click here to show it.

AFONSO

Senior Member

27-12-13, 21:42

Orda yazanlar yalan yazan her yere gittim yok adamların haberi bile yok yarın kipayada bakıcam


Comment below rating threshold, click here to show it.

Aaron Paul

Member

27-12-13, 21:52

Alýntý:
Molierac kullanýcýsýndan alýntý Mesajý göster
Ben Kanyon a gideyim o zaman en iyisi siz de bu süre zarfında Pulsefire Ezreal için kaç dergi yırtmam gerektiğini bi hesaplayın size zahmet.

Kanki 6 tane yırtman lazım o da 3600 RP ediyor birde üzerine indirimde 375lik ya da 260lık bir skin çekersin daspıghasdghdasg


Comment below rating threshold, click here to show it.

AlwaysBaby Up

Junior Member

27-12-13, 22:04

yanlıs bilgi veremzler daha gelmemıstır kardesım bende gıttım yoktu sabırla beklıcem


Comment below rating threshold, click here to show it.

Erosbos1907

Junior Member

28-12-13, 13:30

arkadaşlar 600 rp sadece bu aya özel mi yani bir kereye mahsus mu cevap yazabilirmisiniz acil yoksa diğer aylardamı war


Comment below rating threshold, click here to show it.

LoqumB0yb0y

Junior Member

28-12-13, 13:42

ABİ YAPMAA ABEEEEEEEe


Comment below rating threshold, click here to show it.

Stratfor

Junior Member

28-12-13, 14:20

riot nereye yazıcamı bilmediğim içn buraya yazıyorum diyerçarıma gizemli hediye yollıycam noğlurbana 5 rp yollarmısın 485 var noğlur riot


12345678 ... 9