Forum Arşivlerine hoş geldin!

Panolara geçtik diye yılların dijital birikimini, tonlarca baytlık muhabbetleri kaldırıp atacak değiliz ya? Eski forumlarda kalan her şeyi gezintiye ve kopyalamaya açık bir şekilde burada tutuyoruz. Eski şampiyonlar hakkındaki tanıtım yazılarından tut, DP'nin maç saatinin seksen farklı şekilde sorulduğu konulara; panolar yerini alana kadar forumda yazılıp çizilmiş ne varsa burada bulabilirsin. İşin bittiğinde, istersen yeni panolara geçip League of Legends hakkında dönen son yorum, tartışma ve konulara kaldığın yerden devam edebilirsin.

PANOLAR'A GİT


Lol açılmıyor

123
Comment below rating threshold, click here to show it.

Pislik

Junior Member

12-12-2012

bir kaç hafta önce oynuyordum ve bugün girdiğimde açılmıyor lol e tıklıyorum mouse da doluyor işareti çıkıyor ama açılmıyor


Comment below rating threshold, click here to show it.

Pislik

Junior Member

12-12-2012

tamam düzelti silip tekrar yükledim ama çok uzun sürücek bugün bi de doğum günümde oldu


Comment below rating threshold, click here to show it.

Tymr Legend

Junior Member

01-16-2013

bende de oldu oyna filan çıkıyor basıyorum açılmıyor


Comment below rating threshold, click here to show it.

BannnKai

Member

01-18-2013

Alýntý:
Tymr Legend:
bende de oldu oyna filan çıkıyor basıyorum açılmıyor

Oyna tuşu gri ve basılmıyor mu?


Comment below rating threshold, click here to show it.

2Karaıncı2

Junior Member

02-28-2013

ya olmuyo olmuyo ama annadım riot games
devreye girmiyo normalde altta o simge hep açık olur ama açılmıyo kafayı yicem bi yarım edin arkadaş


Comment below rating threshold, click here to show it.

2Karaıncı2

Junior Member

02-28-2013

rioy games devreye girmiyoki ondan ama nasıl devreye sokcamı bilmiyorum yardım edin


Comment below rating threshold, click here to show it.

QQQQQQQQQQQQQQQ

Senior Member

02-28-2013

Alýntý:
2Karaıncı2:
ya olmuyo olmuyo ama annadım riot games
devreye girmiyo normalde altta o simge hep açık olur ama açılmıyo kafayı yicem bi yarım edin arkadaş

Sorununu açıklayıcı anlatırsan yardımcı olabiliriz.


Comment below rating threshold, click here to show it.

WhiteWhirlwind

Junior Member

03-01-2013

Ya oyunun dosyaları bozulmuş ya da sisteminde bir sorun var.

Oyunun temiz, çalışan bir kopyasını her zaman biryerde tutmaya özen göster. Ha diyorsun ki buna rağmen hala aynı şey oluyor, makinene format at.


Comment below rating threshold, click here to show it.

beco058

Junior Member

03-01-2013

daha önce lol oynuyordum bugün pc ye format atıp windows 7 kurdum şimdi oyunu yüklemeye çalışıyorum ama bi türlü yükleme başlamıyor yardımcı olursanız sevinirim


Comment below rating threshold, click here to show it.

WhiteWhirlwind

Junior Member

03-01-2013

Yükleme tam olarak nerede tıkanıyor, ekranın resmini çekip koyabilirmisin.


123