Forum Arşivlerine hoş geldin!

Panolara geçtik diye yılların dijital birikimini, tonlarca baytlık muhabbetleri kaldırıp atacak değiliz ya? Eski forumlarda kalan her şeyi gezintiye ve kopyalamaya açık bir şekilde burada tutuyoruz. Eski şampiyonlar hakkındaki tanıtım yazılarından tut, DP'nin maç saatinin seksen farklı şekilde sorulduğu konulara; panolar yerini alana kadar forumda yazılıp çizilmiş ne varsa burada bulabilirsin. İşin bittiğinde, istersen yeni panolara geçip League of Legends hakkında dönen son yorum, tartışma ve konulara kaldığın yerden devam edebilirsin.

PANOLAR'A GİT


Lol ceza

12
Comment below rating threshold, click here to show it.

asicocuk52

Junior Member

12-30-2014

Oyunda 5 dk afk kaldım internet gittigi için her ttnet kullanıcısının yasadıgı bir sorun olarak oyuna tekrar girdim zafer aldık kımse şikayetçi olmadıgı halde ceza aldım bunun nedeni nedir.illa sövekmi


Comment below rating threshold, click here to show it.

Riot ArminA

Topluluk ve eSpor Koordinatörü

12-30-2014

Bir defa düştüğünde ceza almamaktasın. Bundan önce çıktığın yada AFK kaldığın maçlar kaçak oyuncu puanını artırmış ve ve son düşmen ceza almana sebep olmuş. Elinde olan bir şey değil son düşme sebebin ama dikkat edersen sorun yaşamayacaksındır


Comment below rating threshold, click here to show it.

SenjoyLıfe

Junior Member

12-31-2014

kaç gün ban yediğimi nerden bakabilirim sürekli 5dk gösteriyo karşılaşmaya girdiğim zaman sadece botlarla atabiliyorum ?


Comment below rating threshold, click here to show it.

DirilisErtugrul

Junior Member

12-31-2014

iyi günler... İnternetimde sürekli sorunum var ttneti aradım 2 kez 1 ve 3 günlük ban yedim. Oyunda çok zaman geçiren biriyim.Elimde olmaksızın net gidiyor ve tekrar baglanmakda olduğum zaman güvenlik duvarı uyarısıyla karşılasıyorum.
sayın yetkili bir çok kez 20 dakika ceza yedım düşük sıralı olarak ve hala öle oynuyorum. Pm:DamperLiGamyon06 lütfen üyeliğimin incelenmesini ve cezamın kaldırılmasını rica ediyorum..


Comment below rating threshold, click here to show it.

Eragon34

Junior Member

01-01-2015

5 dk cezası ne kadar sürecek daha


Comment below rating threshold, click here to show it.

qhunlee

Junior Member

01-01-2015

ya 20 dk ceza yedim net gitti kaldırırmısın riot lütfen yeter ya


Comment below rating threshold, click here to show it.

qhunlee

Junior Member

01-01-2015

oyun açılmıyor riot oturum acılıyorda kalıyor acill yardım bide 20 dk suresinin kaldırımısın net gitti oyundan çıkmadım


Comment below rating threshold, click here to show it.

DewoMan

Junior Member

01-02-2015

20 dk ceza yedım hala kac mac kaldıgı yazmıyo


Comment below rating threshold, click here to show it.

macabeyi06

Junior Member

01-02-2015

Riot un kuralları o kadar salakçaa ve saçma ki, afk kalana yok 10-20 dk oyunu bulması uzuyor vs. Ulan vicdansızlar, ulan mantıksız herifler. Teknik olarak siz o kadar zayıfsınız ki(Tr Server) sizin bokunuza baglantım kopuyor. 30 Mb hızım var fiber kablo Döşemiş adamlar vermişler interneti yardırırıyorum internette, lole bağlanıyorum şampiyon seçim ekranında bağlantı sorunu komiksiniz yemin ederim. Siz önce kendi teknin sorunlarınızı alt yapınızı bi toparlayın da sonra ben afk kalınca bana ceza veriin boş boş çoluk çocugu kandırmayın burda. Bir boka yaramıyosunuz.


Comment below rating threshold, click here to show it.

Raeda Xanxus

Junior Member

01-03-2015

Ben yenı bır hesap aldım aksamına Carım Askıya alındı problem nedır efendım


12