Win7 LoL Açılmıyor ..!

12345 ... 6
Comment below rating threshold, click here to show it.

Prince0fRebeL

Junior Member

30-03-13, 00:11

Arkadaşlar CD den League Of Legends Yüklüyorum Ama Exeyi Çalıştırdığımda " League Of Legends " Logosu donup kalıyor ( launcher açılmıyor ) patch yükleme bölümü açılmıyor ne yapmalıyım ?? Lütfen Acill Yardım Edin ...


Comment below rating threshold, click here to show it.

Hols

Tamirci

30-03-13, 00:23

Kernel hatası olabilir.

Öncelikle güncel olmayan bir Direct-x versiyonu kullanıyorsanız, bunu güncellemelisiniz.
Adobe Air bilgisayarınızda yüklü değilse yüklemelisiniz. Güncelleme istiyorsa onu yapmalısınız.
Oyuna girmeden önce, LoL simgesine sağ tıklayıp, yönetici olarak çalışturmayı ayarlayın.
Windows güvenlik duvarınızı kapatın ve antivirüs yazılımınızı etkisiz hale getirin(bir süreliğine)
Bağlantınızda sorun olabilir dns ayarlarınızı ayarlayınız.
Windows update edin.
Microsoft .NET framework'ü güncelleyin.
Microsoft C++ Redistributable'i güncelleyin.(Lütfen kendi sisteminize uygun olarak güncelleyin.)

İşe yaramazsa bu konuya göz at lütfen.
http://tr.leagueoflegends.com/board/...ead.php?t=5840


Comment below rating threshold, click here to show it.

Prince0fRebeL

Junior Member

30-03-13, 00:25

CD Var bende Ve İnternetten İndirmek Açıkcası zoruma Gidiyor O Kadar Zamanı Beklemek Ama Son Çare O Olcak Sanrm :P Konuyla İlgilendiğiniz İçin Teşekkürler


Comment below rating threshold, click here to show it.

KeosLord

Junior Member

30-03-13, 01:05

Arkadaşlar bakın ben Bu sorundan Nefret ediyom Ne Yaparsam yapam lol iniyo logosu masa ustunde donuyo herşeyi silbaştan yap yapıyom yineden bı 6 saat bekliyom ve aynı sorunu veriyo ben bunu yapmaktan sıkıldım bir internet kafeden dısk alsam böyle olurmu yoqsa olmazmı bu sorunu nasıl Haledirim Acilllllll Yardım Edin


Comment below rating threshold, click here to show it.

Prince0fRebeL

Junior Member

30-03-13, 17:16

Tamirci Olmadı Ya :P Karnel Hatası Veriyor ...


Comment below rating threshold, click here to show it.

Prince0fRebeL

Junior Member

30-03-13, 17:20

Dns Ayarlarım Otomatik Benim Sizce Nasıl Yaparsam Olur ??


Comment below rating threshold, click here to show it.

JudasPriest6

Junior Member

30-03-13, 18:08

Arkadaşlar bende de error 0xc1e90005 hatası geliyor. Patch atamıyorum. Atsa bile bitişinde error verdiği için giremiyorum oyuna.


Comment below rating threshold, click here to show it.

skywalker01

Junior Member

21-05-13, 13:28

arkadaşlar oyunu yükledim. launcher çalıştırıyorum açılmıyor daha sonra yanıt vermedi diyor yardımcı olur musunuz?


Comment below rating threshold, click here to show it.

Kami No Batsu

Senior Member

21-05-13, 15:49

Alýntý:
skywalker01 kullanýcýsýndan alýntý Mesajý göster
arkadaşlar oyunu yükledim. launcher çalıştırıyorum açılmıyor daha sonra yanıt vermedi diyor yardımcı olur musunuz?
Çıkan hatada kernel yazıyor mu?


Comment below rating threshold, click here to show it.

XXsXtXoXrXmXX

Junior Member

04-06-13, 20:21

OYUNA ÇİFT TIKLAYINCA BU HATAYI VERIYOR Failed to launch RADS/system/radas_user_kernel.exe acaba bununlka ılgili ne yapıbılırım acil yardım edin


12345 ... 6